Hovedside
  Gudskontakten
- Veien til frelse
  Himmelnøkkelen
- Frelse på 10 minutter
  KONTAKT OSS
  Forbønn
  Møter
  Støtte til MJL
  Telekirken
  Bladet Legedom
  Produkter
  Vitnesbyrd
  Artikler
  Video
  Hvem er vi
  Gi en gave
    English
 

Evangelist
Svein-Magne Pedersen
Daglig leder i
Misjonen Jesus Leger


© 2017 Misjonen Jesus Leger. Kopiering av materiale fra dette nettstedet for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale

 
40 frelst i Ulsteinvik

FRELST: Rundt 40 personer søkte frelse i Ulsteinvik. Alle navn ble registrert, og de frelste blir fulgt opp.
Helgen 14.–15. september besøkte Svein-Magne Pedersen Ulsteinvik Bibelsenter. Her søkte rundt 40 personer frelse, og helbredelsene sto i kø fra morgen til sent på natt.

Over 350 personer møtte opp for å høre Svein-Magne Pedersen tale om frelse og helbredelse i Ulsteinvik. Allerede to timer før møtet var det lang kø utenfor møtesalen. Flere hadde reist langt for å komme på møtet.

Da Pedersen inviterte til frelse, strømmet folk frem. Rundt 40 personer ga til kjenne at de ønsket å bli frelst i løpet av helgen. Alle navn ble registrert, og menigheten vil sørge for at de frelste blir fulgt opp. Hele familier med foreldre og barn var blant de frelste, til stor glede for de fremmøtte.

Fornøyd

Det var menigheten Ulsteinvik Bibelsenter som sto bak invitasjonen av Svein-Magne Pedersen. Geir Sivertstøl har vært pastor siden menigheten ble grunnlagt 1989. Han gledet seg stort over helgens hendelser.

– Det har vært helt fantastisk å kunne se så mange bli frelst og helbredet. Jeg kom helt ut av tellinga over hvor mange som ble friske. Pedersen må ha en god åndelig kondis som klarer å holde ut å be for folk så lenge.

Fra morgen til kveld

Selv om mirakelmøtene begynte klokken 16, fikk Svein-Magne Pedersen nok å gjøre fra morgenen av. På grunn av et kristent sangarrangement like utenfor Ulsteinvik, var det flere tilreisende på hotellet. Mange kjente igjen helbredelsespredikanten i frokostsalen og benyttet anledningen til å spørre om forbønn. Flere fikk erfare Guds helbredende kraft.

Greta Vang fra Inderøy i Nord-Trøndelag skulle i utgangspunktet levere en forbønnslapp for barnebarnet. Da Pedersen spurte om hun ønsket forbønn, takket hun likevel ja.

– I flere år hadde jeg slitt med leddgikt i knærne og måtte bruke smertestillende. Jeg hadde vondt dag og natt. Da Pedersen ba, kjente jeg en voldsom varme, knærne begynte å riste og smertene forsvant. Nå er det en helt ny hverdag. Jeg har ikke kjent smerter eller tatt smertestillende i ettertid, sier hun da vi ringer en måned senere.

Helbredelser i kø

Utover kvelden ba Pedersen for alle som ønsket forbønn. Som vanlig brukte han god tid, og begge møtene varte til klokken fire på natta.

Magnar Muren fra Bølandet i Herøy kommune hadde i 20 år slitt med svimmelhet, og ofte kunne han nesten miste bevisstheten.

– Under møtet fikk Pedersen et kunnskapsord om at noen i salen var i ferd med å bli helbredet for svimmelhet. Jeg rakte opp hånda, og da han ba, kjente jeg en bølge av varme som blåste bort svimmelheten, sier han glad.

Også Maria Grasvik fra Ulsteinvik ble helbredet da hun satt i salen. I nesten ti år hadde hun slitt med kneslitasje og smerter i ryggen. Når hun gikk på tur, måtte hun stadig stoppe opp for å hvile.

– Da Pedersen ba, kjente jeg en varme gå gjennom kroppen, og smertene forsvant. Jeg kunne sitte langt utover kvelden uten å kjenne smerte, noe jeg ikke ville klart før. Gud er god, og jeg er så takknemlig.

Laila Storvik fra Halsa kommune hadde slitt med store smerter i korsryggen, samt plager i knærne etter et fall for ett år siden. Til tider kunne hun nesten ikke flytte bena. Ryggen var så vond at hun ikke klarte å løfte opp barnebarnet sitt på ett år.

– Etter besøket i Ulsteinvik har jeg ikke kjent smerter. Nå løfter jeg ham opp og bærer ham opp trappene i huset uten problemer, sier hun fornøyd.

En rekke andre mennesker fikk erfare Guds helbredende kraft. Folk med slitasjesmerter i rygg, nakke, hofter og knær ble berørt av Guds kraft. Andre vitnet om at de ble gode for kols, fibromyalgi, astma, psoriasis og dårlig hørsel.

FOLKSOMT: Over 350 mennesker møtte opp da Svein-Magne Pedersen holdt mirakelmøter i Ulsteinvik. Rundt 40 ble frelst og mange helbredet.

FORNØYD: Pastorparet i Ulsteinvik Bibelsenter, Geir og Sølvi Sivertstøl, var svært fornøyd med helgen da Svein-Magne Pedersen gjestet menigheten.

FRISK: Magnar Muren fra Bølandet hadde i over tjue år slitt med svimmelhet. – En bølge av varme blåste bort svimmelheten mens jeg satt i salen, sier han.

SMERTEFRI: Greta Vang fra Inderøy i Nord-Trøndelag var i Ulsteinvik for å delta på et sangarrangement. I frokostsalen på hotellet spurte hun frimodig om forbønn, og hun ble helbredet for leddgikt.

© 2017 Misjonen Jesus Leger. Kopiering av materiale fra dette nettstedet for bruk annet sted er ikke tillatt uten avtale.

Fri oss fra det onde
(Bok)

365 løfter om Guds beskyttelse i vanskelige tider. En andaktsbok. Guds plan for endetiden

Denne hendige lille andaktsboken på ca. 380 sider inneholder 365 løfter om beskyttelse fra Bibelen, ett løfte for hver dag i året. I en verden hvor alt synes å gå i oppløsning med kriger, vold, kriminalitet og politisk usikkerhet, fins det kun én trygg ankergrunn for troen – Guds uforanderlige løfter om beskyttelse for sine barn. Gud kan ikke si noe og mene noe annet. Han står bak sine løfter om beskyttelse av sine egne når verden holder på å gå av skaftet.

Føler du deg utrygg i en høyst urolig verden, vil Svein-Magnes nye andaktsbok være med på å gi deg en trygg grunn under dine føtter. Gud er med gjennom alt!


Gi gave over internett

Ved bruk av mobiltelefon og kort kan du nå fort og enkelt støtt vårt arbeid.
Les mer

Klikk:
giengave.jpg

Takk for at du støtter arbeidet!

 

Gud vil at jordens folk skal kjenne ham som underets Gud:

Du er en Gud som gjør under. Du har kunngjort din styrke blant folkene.
Salme 77:15